( ! ) Notice: amp_is_available a fost denumit <strong>incorect</strong>. `amp_is_available()` (or `amp_is_request()`, formerly `is_amp_endpoint()`) was called too early and so it will not work properly. WordPress is currently doing the `init` hook. Calling this function before the `wp` action means it will not have access to `WP_Query` and the queried object to determine if it is an AMP response, thus neither the `amp_skip_post()` filter nor the AMP enabled toggle will be considered. It appears the plugin with slug `jetpack` is responsible; please contact the author. Te rog vezi <a href="https://wordpress.org/support/article/debugging-in-wordpress/">Depanare în WordPress</a> pentru mai multe informații. (Acest mesaj a fost adăugat în versiunea 2.0.0.) in /home/359389.cloudwaysapps.com/wfvrcjavmy/public_html/wp-includes/functions.php on line 5775
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0003361936{main}( ).../index.php:0
20.0004362328require( '/home/359389.cloudwaysapps.com/wfvrcjavmy/public_html/wp-blog-header.php ).../index.php:17
30.0005362712require_once( '/home/359389.cloudwaysapps.com/wfvrcjavmy/public_html/wp-load.php ).../wp-blog-header.php:13
40.0006363416require_once( '/home/359389.cloudwaysapps.com/wfvrcjavmy/public_html/wp-config.php ).../wp-load.php:50
50.0009366440require_once( '/home/359389.cloudwaysapps.com/wfvrcjavmy/public_html/wp-settings.php ).../wp-config.php:74
60.236813136640do_action( $hook_name = 'init' ).../wp-settings.php:587
70.236813137016WP_Hook->do_action( $args = [0 => ''] ).../plugin.php:474
80.236813137016WP_Hook->apply_filters( $value = '', $args = [0 => ''] ).../class-wp-hook.php:331
90.403116526640Jetpack_Carousel->init( '' ).../class-wp-hook.php:307
100.403116535944Jetpack_AMP_Support::is_amp_request( ).../jetpack-carousel.php:120
110.403216535944is_amp_endpoint( ).../class.jetpack-amp-support.php:114
120.403216535944amp_is_request( ).../amp-helper-functions.php:833
130.403416535944amp_is_available( ).../amp-helper-functions.php:802
140.403416536640{closure:/home/359389.cloudwaysapps.com/wfvrcjavmy/public_html/wp-content/plugins/amp/includes/amp-helper-functions.php:388-461}( ).../amp-helper-functions.php:465
150.403916538672_doing_it_wrong( $function = 'amp_is_available', $message = '`amp_is_available()` (or `amp_is_request()`, formerly `is_amp_endpoint()`) was called too early and so it will not work properly. WordPress is currently doing the `init` hook. Calling this function before the `wp` action means it will not have access to `WP_Query` and the queried object to determine if it is an AMP response, thus neither the `amp_skip_post()` filter nor the AMP enabled toggle will be considered. It appears the plugin with slug `jetpack` is responsible; please contact the author.', $version = '2.0.0' ).../amp-helper-functions.php:459
160.404016540784trigger_error( $message = 'amp_is_available a fost denumit <strong>incorect</strong>. `amp_is_available()` (or `amp_is_request()`, formerly `is_amp_endpoint()`) was called too early and so it will not work properly. WordPress is currently doing the `init` hook. Calling this function before the `wp` action means it will not have access to `WP_Query` and the queried object to determine if it is an AMP response, thus neither the `amp_skip_post()` filter nor the AMP enabled toggle will be considered. It appears the plugin with slug `jetp'..., $error_type = 1024 ).../functions.php:5775
concediu Archives - Emigranti in Tenerife

Categorie: concediu

• Prețurile la chirii în Tenerife au crescut ÎNGROZITOR

Prețurile la chirii în Tenerife au crescut cu mult față de 2010 când ne-am mutat noi aici. Practic, în multe locuri, în acești 7 ani chiriile aproape s-au dublat. Spre exemplu, apartamentul pe care l-am închiriat cu 350 de euro în 2010 (San Eugenio Alto, Las Americas) a ajuns să fie 650 anul trecut când am plecat […]

• Nu veniți în Tenerife!

Peste câteva zile se împlinesc 4 ani de trai în Tenerife, 4 ani de când am emigrat din România, 4 ani de stat la soare, la ocean. Ne place, e un loc frumos care are și părți urâte, dar despre altceva vreu să vă zic. Nu veniți în vacanță în Tenerife! În special dacă e […]

• Ce cari in bagajul de vacanta?!? – mesaj de la cititori

„Draga Je Este a doua oara cand am nevoie de sfatul tau – prima data ti-am scris cand eram in dubii cu dormitul iar postarea ta de pe blog mi-a facut un munte de bine caci mi-a intarit si mai mult convingerea ca ceea ce fac fac bine dar ma derutasem un pic din cauza […]

• GUEST POST: Tenerife, în viziunea chiriașilor noștri

Fuse, fuse și se duse. Cam așa cu vacanța noastră în România și a chiriașilor noștri în Tenerife, Adriana, Adi și micul Călin. Cum doar ei puteau spune ce au trăit aici, m-am gândit să le propunem să scrie despre cele trei săptămâni în căsuța noastră, cu Mufi, Maloun și Muraia, despre Tenerife. Je a […]

• Am ajuns acasă și am sărbătorit pe Playa del Duque

Playa del Duque rămâne una dintre preferatele noastre, unde după trei săptămâni de concediu în România, furtunos la propriu si la figurat,  ne-am regăsit soarele de Tenerife. Acesta e un post scurt doar ca să revenim la ale noastre, departe de ploi reci de vară și ciuperci otrăvitoare:). Cum prima zi am fost prinși cu […]

• Cronica unei morti amanate

Ce ai face daca ai sti ca peste cinci zile mori? Te-ai agita, ti-ai suna prietenii si dusmanii, ti-ai cere iertare, ti-ai vizita rudele si-ai merge sa mori la ai tai? Sau ai face o lista cu dorinte vechi si visuri ce n-au apucat sa prinda viata si te-ai tine de ea pana-n ultima clipa? […]

• (UPDATE) Punem la bătaie casa pentru o vacanță de trei săptămâni în Tenerife! Noi plecăm în concediu!

Am început numărătoarea inversă până la plecarea în România. Da, plecăm trei săptămâni în concediu. Mititelul Yago nici nu bănuiește ce distracție îl așteaptă, el care iubește călătoriile. Probabil că nici noi nu bănuim:). UPDATE: Multumim tuturor celor care ne-au contactat și pentru interesul față de oferta noastră. Am bătut palma cu o familie din […]

• Inot deasupra unui vulcan (update galerie foto)

Daca as avea un milion de euro, l-as cheltui 😀 Rapid. Cred ca nici n-as apuca sa simt mirosul banilor ca i-as vira rapid neamtului din La Restinga. Care neamt detine pensiunea unde am stat noi in timpul concursului de inot din week-end-ul trecut din El Hierro. Deci asta as face cu un milion de […]

• Tenerife bate Gran Canaria. O pseudocomparație (ne)serioasă și foarte subiectivă

Gran Canaria. Eram mică rău când am dat peste o carte cu numele ăsta în biblioteca construită sârguincios de mami. M-a fascinat din prima clipă. Nu, n-am citit-o niciodată, dar muzicalitatea celor două cuvinte mi-a rămas în minte și am continuat să le asociez cu o lume îndepărtată, fantastică și exotică chiar și după ce […]

• Despre primul concediu din 2011

Italia. Franța. Spania. Portugalia. Insulele Madeira. Insulele Canare. N-a fost chiar un tur de forță, dar ne-a sleit ceva de forțe. Pe Seb, că a fost șoferul tot drumul de peste 2.600 km, mai puțin. 😀 Dar pe mine, anemica, care are rău de mașină, de mișcare și, acum am aflat, de mare, m-a pleoștit […]

• Înapoi acasă, pe insula noastră

Vacanță lungă, drum și mai lung. 14 zile plecați de acasă, din care 8 pe drum. Ne-am îndeplinit obiectivul principal, acela de a aduce mașina lui Seb din Italia în Tenerife, am avut și vacanța corespunzătoare cu orașe vizitate și parfumuri noi descoperite, am călcat și pe insula Madeira și ne-am zis cu convingere că […]

• Vacanţă în Toscana, pe Coasta de Azur, în Spania şi iar în Portugalia

Din toate regiunile pe care le-am vizitat până acum, Toscana îmi place cel mai mult. Dealurile însorite, oamenii zâmbitori, drumurile mereu pline de rutieri,  satele ca de basm şi oraşele medievale fac ca Toscana să fie un fel de rai pentru mine. Miercuri, peste trei zile, voi ajunge pentru a treia oară acolo. Pentru că […]

• Retrospectiv – concediul din Portugalia

Am fost foarte leneşă şi am lăsat să treacă trei luni de la concediul din Portugalia fără să trec în revistă pozele şi momentele importante. Am scris despre unde ne-am cazat şi ce-am mâncat, am mai notat şi câte una, alta, dar n-am listat esenţialul. Iar faţă de fotografiile făcute în acest concediu am manifestat […]