Categorie: hoinareala

• Yago, Je și Seb, salahori de week-end (sau cum să construiești ecologic o budă uscată)

Zilele trecute am trăit așa o mare revelație încât vreau neapărat să vă împărtășesc și vouă. Poate că sunteți în aceeași situația ca mine și nu știați, sau poate că nu-i deloc ceva nou pentru voi. Poate că locuiți la țară sau poate că vreți să locuiți la țară sau poate veți ajunge să locuiți […]

• Prima ieșire la un restaurant vegetarian: El Vego din El Médano

Nu am mai scris demult despre vreun restaurant și nici acum nu aș face-o. Dar e un restaurant vegano-vegetarian și primul de acest gen la care am mâncat, așa că… Azi am împlinit 5 ani, noi doi. Eu, Jeanina Vlad, și el, Sebastian David. Cinci ani de când ne-am pupat prima dată, pe o alee […]

• Inot deasupra unui vulcan (update galerie foto)

Daca as avea un milion de euro, l-as cheltui 😀 Rapid. Cred ca nici n-as apuca sa simt mirosul banilor ca i-as vira rapid neamtului din La Restinga. Care neamt detine pensiunea unde am stat noi in timpul concursului de inot din week-end-ul trecut din El Hierro. Deci asta as face cu un milion de […]

• Tenerife bate Gran Canaria. O pseudocomparație (ne)serioasă și foarte subiectivă

Gran Canaria. Eram mică rău când am dat peste o carte cu numele ăsta în biblioteca construită sârguincios de mami. M-a fascinat din prima clipă. Nu, n-am citit-o niciodată, dar muzicalitatea celor două cuvinte mi-a rămas în minte și am continuat să le asociez cu o lume îndepărtată, fantastică și exotică chiar și după ce […]

• Pe ape limpezi

Turiști pentru o zi, din nou. De cand Seb lucrează ca barman la chiringuito de pe playa Honda, în ziua lui liberă din săptămână facem o excursie pe insulă. Săptămânile trecute au fost o dată Santa Cruz – Punta del Hidalgo – Puerto de la Cruz – Teide și a doua oară Las Teresita – […]

• Despre primul concediu din 2011

Italia. Franța. Spania. Portugalia. Insulele Madeira. Insulele Canare. N-a fost chiar un tur de forță, dar ne-a sleit ceva de forțe. Pe Seb, că a fost șoferul tot drumul de peste 2.600 km, mai puțin. 😀 Dar pe mine, anemica, care are rău de mașină, de mișcare și, acum am aflat, de mare, m-a pleoștit […]

• Înapoi acasă, pe insula noastră

Vacanță lungă, drum și mai lung. 14 zile plecați de acasă, din care 8 pe drum. Ne-am îndeplinit obiectivul principal, acela de a aduce mașina lui Seb din Italia în Tenerife, am avut și vacanța corespunzătoare cu orașe vizitate și parfumuri noi descoperite, am călcat și pe insula Madeira și ne-am zis cu convingere că […]

• Vacanţă în Toscana, pe Coasta de Azur, în Spania şi iar în Portugalia

Din toate regiunile pe care le-am vizitat până acum, Toscana îmi place cel mai mult. Dealurile însorite, oamenii zâmbitori, drumurile mereu pline de rutieri,  satele ca de basm şi oraşele medievale fac ca Toscana să fie un fel de rai pentru mine. Miercuri, peste trei zile, voi ajunge pentru a treia oară acolo. Pentru că […]

• Retrospectiv – concediul din Portugalia

Am fost foarte leneşă şi am lăsat să treacă trei luni de la concediul din Portugalia fără să trec în revistă pozele şi momentele importante. Am scris despre unde ne-am cazat şi ce-am mâncat, am mai notat şi câte una, alta, dar n-am listat esenţialul. Iar faţă de fotografiile făcute în acest concediu am manifestat […]

• Mâncarea din concediu e mai… mâncare

Aţi observat că în concediu mâncarea are alt gust, în general mai bun? Untul de la micul dejun parcă e mai cremos, cerealele mai integrale, ouăle jumări mai jumări şi chiflele mai fragede? Se-ntâmplă prin nu ştiu ce capriciu al sufletului ca, spre exemplu, banalul mic dejun să capete valenţe nemaipomenite, ca şi cum nu […]

• Je şi Seb la hostel şi regii Portugaliei, emigranţi în Tenerife

Hostelurile sunt o variantă foarte ieftină de cazare în concediu. Dacă nu eşti pretenţios, poţi face un sejur de zece zile cu vreo sută de euro de persoană pentru cazare. Când ne-am gândit la vacanţa din Portugalia am zis să mergem pe varianta asta. Seb s-a pus pe lucru pe hostelbookers.com şi a rezervat locuri […]

• Ce-ţi trebuie după concediu? Alt concediu.

Acasă, în sfârşit. A fost un concediu cam lung, ăsta este adevărul… n-a fost zi în care să nu ne gândim cu jind la clima din Tenerife. N-a fost zi în care să nu spunem „de-abia aştept să ne-ntoarcem acasă„. Portugalia e fascinantă, are multe de arătat şi de experimentat, dar noi ne-am zis c-o […]

• Ca să vă arăt că nu-i glumă: chiar mi-am băgat picioarele-n presă

Dacă e ceva ce urăsc mai mult decât frigul, acela e frigul când te-aștepți la căldură. În această vacanță sunt luată total pe nepregătite: venită cu haine estivale (închipuiță-vă că până și costum de baie mi-e în bagaj, aveam clar în plan să încercăm și Atlanticul portughez), am fost nevoită aici să-mi cumpăr cizme, fular, […]

• Prin Portugalia, în sandale

Iată-ne în Lisabona. Prinși în Lisabona. Plouă torențial de vreo cinci-șase ore și sunt 15 grade Celsius. O situație pe care Seb a ”prezis-o” cât de cât și pe care eu n-am vrut s-o cred. Dovadă stau cele 15 tricouri pe care mi le-am pus în bagaj, în Tenerife, din care doar două cu mâneci […]

• Diferenţa dintre Je şi Seb

Este aceeaşi cu diferenţa dintre femeie şi bărbat. Da, dintre o femeie care vrea să pară că nu ştie să gătească şi un bărbat care pune murături. Ce ies bune. O să fie un text scurt care poate părea lapidar şi cam fără noimă, dar sunt în toiul pregătirilor de concediu şi cred că pot […]

• Concediu pentru un MotoGP: Estoril, Portugalia

Idea concediului pe care-l vom face în Portugalia în ultimele zile ale acestei luni şi prima săptămână din noiembrie a plecat de la… motociclete. În ultimul week-end din octombrie la Estoril are loc penultima etapă din Campionatul Mondial de Motociclism Viteză, Marele Premiu al Portugaliei. Şi cum 1.  n-am mai fost la o etapă de […]

• Chilipiruri trebuincioase la târgul de vechituri din Guaza

Să răscolesc cu ochii după tot felul de chilipiruri în târgul de vechituri din Sibiu era un ritual de duminică. De cele mai multe ori nu luam nimic, pentru că nu îmi trebuia ceva anume, dar căscam gura la ce mai vinde lumea. Când aveam însă şi un scop anume, devenea mult mai interesant.

• Ne-am acreditat la Turneul de Golf Tenerife Ladies Open din Buenavista del Norte

De azi într-o săptămână suntem ocupaţi. Nu, nu cu munca cum ar trebui eu mai ales să fiu, ci plănuim să mergem în nord, să ne cunoaştem insula. Ca să avem şi un motiv temeinic, ne-am acreditat la turneul de golf Tenerife Ladies Open, organizat la „El Campo de Golf de Buenavista del Norte”.

• Tenerife ne-a întâmpinat cu calima şi temperaturi de 39 de grade

Am ajuns înapoi, în studioul nostru închiriat în San Eugenio, Costa Adeje, Tenerife. Şi e bine să te cufunzi în vise din nou în patul moale cu Cicio torcând la picioare, după vreo 14 nopţi dormite, pe rând, în hostelul din Barcelona, la rude şi prieteni în Sibiu, Făgăraş, Cincu şi Jieni, şi, în final, […]

• Ultimele ore in Romania. Tenerife, ne intoarcem!

Cam gata cu vacanta in Romania. Adica aproape gata, ca mai avem o zi si jumatate pana decolam spre Tenerife. Maine, luni, mergem in Oltenia, acasa la ai mei, iar marti luam trenul spre Bucuresti, de unde avem biletul de intoarcere. Ne cam incearca ceva emotii legate de grevele din capitala si de modul cum […]

• Raiul bicicliştilor poate fi la Barcelona

Cum ar fi dacă Sibiul sau orice alt oraş mai mărişor din ţară ar avea printre posibilităţile de tranport local şi varianta pe două roţi, cu bicicletele Primăriei? Nu ai avea bătaia de cap că îţi fură cineva bicicleta sau că trebuie să o cari până la etajul patru. Doar o iei dintr-o staţie de […]

• Întâlnire neaşteptată în aeroportul din Barcelona: Martin Freinademetz

Cum ziceam în postul trecut şi cum un cititor pe nume Bubu a ghicit (care Bubu clar este endurist că altfel nu ar fi ştiut la cine mă refer 😀 ), vineri seara cât aşteptam la ghişeul de check-in din aeroportul din Barcelona ne-am întâlnit cu Martin Freinademetz. Seb este cel care l-a văzut primul […]

• Azi plecăm în România, pentru o vacanţă de 10 zile

Azi decolăm din aeroportul Tenerife Norte spre România, cu escală de 28 de ore în Barcelona (cazare la un hostel din Plaza Cataluna, 24 de euro cazarea). Detaliile acestui zbor le-am trecut în revistă aici, la sfârşitul lunii februarie, când am anunţat pe blog emigrarea noastră în Tenerife, şi aici, în aprilie, când am cumpărat […]

• Pace, linişte şi planuri într-o zi de plajă pe Playa del Duque, una dintre cele mai faine din Tenerife

Ziua mea liberă s-a nimerit a fi în această săptămână tot marţi. Nu sunt prea superstiţioasă, dar cele trei ceasuri de marţea mă cam sperie, aşa că dacă se nimereşte mereu ca marţi să fie zi liberă, eu sunt fericită. Adică în filosofia mea cred că ceasurile rele de marţi mi se întâmplă doar la […]

• Vulcanul Teide, văzut de pe autostradă (din fericire, erupţiile vulcanice sunt în Islanda, nu în Tenerife)

Pico del Teide este acoperişul insulei Tenerife, acoperişul arhipelagului Canare, acoperişul Spaniei şi cel mai înalt munte din Oceanul Atlantic. Are 3.718 metri şi-i al treilea vulcan ca înălţime din lume, după Mauna Loa şi Mauna Kea din Hawaii. Anul acesta a nins pe el, anul trecut nu, dar oricum ar fi vârful lui, alb […]